Egy alapítványi iskolában dolgozunk: igazgatóként, munkatársként, sőt szülőként is érintettek vagyunk. Alternatív, mentálhigiénés iskola a miénk.
Úgy éreztük, hogy fontos kibővíteni tevékenységünket: szellemi-lelki szinteken dolgozunk, de szükséges a gyerekek általános egészségi állapotán segíteni. Több évtizednyi kutakodásunk és tapasztalatunk szerint a gyerekek hiányos étkezésből kialakult a szervezetükben az un. krónikus gyulladás és hiányállapotok, amik táptalajt jelentenek az ételallergiáknak, idegrendszeri problémáknak, szorongásoknak, viselkedési zavaroknak. Gyerekeink már más immunitással születtek, megváltozott ingerhatások között élnek és nevelkednek.
Rendkívül fontos tanulnunk az egészségről. A saját és gyerekeink egészsége miatt, mert most ez a valaha legfontosabb fókusz a napjainkban.
Mi a holisztikus megközelítésben éreztünk szívdobbanást. Test-Lélek-Szellem szinten hozunk gyógyító információkat. Számunkra egy fantasztikus cél, hogy az oktatás részévé tegyük az egészségre nevelést.
Idő közben munkánk során rájöttünk, hogy a törekvésünk sokkal többeket érint:
mindenkinek szükséges megtanulni, hogy hogyan lehet RENDBEN LENNI.